decembrie 2, 2014 Resurse Umane 0 Comments

Documentele necesare pentru incheierea contractului individual de munca

La incheierea contractului individual de munca veti avea in vedere verificarea sustinerilor salariatului prin prezentarea de documente doveditoare ale acestora.

Ca angajator, solicitati anumite acte corespunzatoare propriilor interese, pentru a verifica daca respectivul candidat la angajare corespunde.

Exista insa si anumite acte care trebuie obligatoriu solicitate, potrivit diferitelor dispozitii legale.

1. cartea de identitate (Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2005);
2. adeverinta de la angajatorul precedent, care sa ateste activitatea desfasurata la acesta, vechimea in munca, in meserie sau in specialitate. Angajatorul are obligatia de a elibera aceasta adeverinta, potrivit art. 34 alin. (5) din Codul muncii;
3. curicullum vitae, modelul comun european (Hotararea Guvernului nr. 1021/2004);
4. diplome de studii;
5. avize, autorizatii;
6. avizul sau certificatul medical;
7. cazierul judiciar (Hotararea Guvernului nr. 1.373/2004) – pentru cei ce urmeaza a fi angajati gestionari, vor prezenta o dovada eliberata de agentul economic, autoritatea sau institutia publica in care a fost anterior incadrat, din care sa rezulte ca nu a produs pagube sau in situatia in care a produs, natura acestora si daca ele au fost acoperite (art. 6 din Legea 22/1969).
8. nota de lichidare daca persoana a mai fost angajata, din care rezulta situatia debitelor la angajatorul precedent;
9. fisa de evaluare a performantelor profesionale individuale din anul anterior (fotocopie), respectiv recomandare de la angajatorul precedent.

Daca persoana se incadreaza in munca pentru prima data, recomandarea se va putea elibera de catre unitatea de invatamant absolvita.

Share: