Servicii
Noi ne propunem sa venim in intampinarea clientilor nostri cu pachete de servicii personalizate in functie de specificul activitatii, de necesitatile si dorintele acestora si printr-o comunicare si interactiune permanenta cu acestia.
Noi ne propunem sa venim in intampinarea clientilor nostri cu pachete de servicii personalizate in functie de specificul activitatii, de necesitatile si dorintele acestora si printr-o comunicare si interactiune permanenta cu acestia.
• consiliere privind intocmirea documentelor contabile primare;
• inregistrarea documentelor primare in conformitate cu legislatia contabila in vigoare ;
• intocmirea balantei de verificare lunare/trimestriale;
• intocmirea jurnalelor de cumparare/vanzare, registrului jurnal, registrului inventar si cartea mare;
• intocmirea/depunerea declaratiilor/raportarilor lunare, trimestriale si anuale catre organele fiscale;
• stabilirea obligatiilor de plata lunare/trimestriale, intocmirea documentelor de plata;
• intocmirea/certificarea/depunerea bilantului contabil;
• reglarea/urmarirea fisei pe platitor;
• obtinerea de certificate de atestare fiscala;
• refacerea evidentei financiar-contabile;
• intocmirea de rapoarte tip solicitate suplimentar de conducerea societatii;
• asistenta si reprezentare in fata organelor de control fiscal (inspectii fiscale);
• informarea frecventa cu privire la reglementarile contabile si fiscale aprobate de Ministerul Finantelor
• consultanta privind legislatia financiar-contabila, strict legata de obiectul de activitate:
1.implementarea sau configurarea soft-ului contabil pentru eficientizarea activitatii contabile;
2.supervizarea, revizuirea activitatilor si procedurilor in cadrul departamentului de contabilitate
3.optimizarea fluxului documentelor contabile primare;
4.managementul de gestionare a activelor;
5.reconcilierea conturilor din balanta contabila;
6.analiza situatiei financiare a companiei si intocmirea de rapoarte personalizate pentru a preveni eventuale riscuri contabile si fiscale;
7.elaborarea documentatiei necesare pentru obtinerea de credite;
8.instruirea personalului departamentului Contabilitate.
• intocmirea contractelor de munca, fiselor de post, actelor aditionale si deciziilor de incetare;
• realizarea, depunerea si actualizarea Registrului Electronic de Evidenta a Salariatilor;
• intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile salariale pentru bugetul asigurarilor sociale si a fondurilor speciale, precum si pentru comisionul datorat Camerei de Munca;
• intocmirea fluturasilor, statelor de salarii, calculul salariilor si ordine de plata aferent impozitului pe venitul din salarii si a contributiilor sociale;
• transmiterea si inregistrarea la ITM a contractelor individuale de munca, a actelor aditionale, a deciziilor de suspendare sau de incetare activitate;
• intocmirea si depunerea fiselor fiscale;
• intocmirea de adeverinte de salariat;
• inregistrarea concediilor medicale si a concediilor de odihna;
• intocmirea oricaror rapoarte solicitate de client;
• intocmirea regulamentelor de ordine interioara;
• sprijin in elaborarea organigramei;
• asistenta pe parcursul controalelor efectuate de autoritatile competente.
• Audit financiar conform standardelor naționale și internaționale de raportări și a reglementărilor conforme cu directivele europene;
• Auditarea situațiilor financiare la cererea beneficiarului.
Infiintari societati comerciale:
• intocmirea si depunerea documentatiei pentru infiintarea societatii la ONRC;
• efectuarea de modificari la ONRC, legate de actele societatii (schimbarea sediului social, schimbarea denumirii societatii, cesiunea de parti sociale, declararea de sedii secundare/puncte de lucru, recodificare CAEN, extindere obiect de activitate,
• revocare administrator, suspendare temporala a activitatii, modificare capital social, actualizare date asociati/administratori, etc);
• asistenta la infiintarea companiei, prin acordarea de consultanta in vederea alegerii unei solutii optime din punct de vedere fiscal si contabil;
• consultanta, ulterioara infiintarii, cu privire la procedurile de inregistrare fiscala a societatii la organul fiscal teritorial.
• Consultanta cu privire la reglementarile fiscale si contabile aplicabile companiei dumneavoastra si tranzactiilor specifice;
• Asistenta pe parcursul controalelor fiscale, inclusiv la cele pentru recuperare de TVA;
• Consiliere atat in faza de contestatii de rapoarte de inspectie fiscala (decizii de impunere) cat si in faza de reprezentare a clientilor implicati in litigii fiscale, beneficiind si de asistenta juridica din partea casei de avocatura colaboratoare;
• Consultanta in interpretarea si intelegerea situatiilor financiare;
• Consultanta privind evitarea dublei impuneri;
• Informarea periodica a clientilor asupra modificarilor din legislatia financiar-contabila, fiscala precum si din legislatia muncii;
• Consultanta in procesul de achizitie si vanzare;