Cariere

Cariera in contabilitate si consultanta

Daca iti doresti cariera in contabilitate si consultanta, te rugam sa verifici descrierile celor trei joburi, economist, contabil junior sau specialist resurse umane si daca vrei sa ne cunoastem, trimite CV complet pe adresa cariere@alcont.ro, specificand la „subiect” jobul pentru care aplici.
!!! Doar posesorii CV-urilor selectate vor fi contactati !!!!

CONTABIL SENIOR

Descriere job:
– evidenta contabila pana la nivel de balanta/bilant;
– urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate de societatile client, in conformitate cu reglemantarile in vigoare si regulile interne;
– verificarea modului de gestionare si arhivare a documentelor operate;
– comunicare cu clientii;
– verificarea si gestionarea depunerii in termen a tuturor raportarilor catre institutiile statului;
– respectarea politicii societatii cu privire la inregistrarile contabile, raportarile fiscale si raportarile catre management;
– alte responsabilitati prevazute in fisa postului.

Cerinte:
– experienta in domeniu minim 4 ani;
– studii superioare economice absolvite;
– dinamism, seriozitate, eficienta;
– cunostinte solide teoretice si practice de contabilitate si fiscalitate;
– capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita;
– preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor in functie de schimbarile in domeniu;
– experienta in utilizarea softului de contabilitate Saga (Winmentor reprezinta un avantaj);
– abilitati manageriale – avantaj.

CONTABIL JUNIOR

Descriere job:
– prelucrarea bazei de date contabile primita de la clienti si verificarea modului in care au fost introduse documentele primare in softul de contabilitate (Saga si Winmentor);
– introducerea documentelor primare in softul de contabilitate (Saga si Winmentor);
– intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale/solicitarilor online sau direct la ghiseu la institutiile abilitate;
– elaborarea diverselor situatii financiare, evidente, rapoarte, etc;

Cerinte:
– persoana motivata, dornica sa-si dezvolte cariera in domeniul contabilitatii;
– seriozitate, responsabilitate;
– cunostinte bune in utilizarea pachetului Microsoft Office [word, excel];
– experienta in utilizarea softului de contabilitate Saga (Winmentor reprezinta un avantaj);
– lucru in echipa;
– minim studii medii [economice-avantaj].

SPECIALIST RESURSE UMANE

Descriere job:
– intocmirea si administrarea dosarelor de personal;
– intocmirea si gestionarea fiselor de post;
– intocmirea si transmiterea REVISAL-ului;
– eliberarea adeverintelor si a alte documente solicitate de clienti;
– intocmirea raportarile statistice solicitate;
– intocmirea si depunerea dosarele de recuperare a contributiilor pentru concedii medicale;
– implementarea schimbarilor legislative privind administrarea de personal si salarizarea;
– alte responsabilitati prevazute in fisa postului.

Cerinte:
– minim studii medii si atestat de inspector resurse umane;
– minim 3 ani experienta in resurse umane si  cunostinte foarte bune de legislatia muncii;
– adaptare usoara la softurile de gestionare a personalului si salarizare;
– preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor in functie de schimbarile in domeniu;
– cunostinte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office.