Cariere

Cariera in contabilitate si consultanta

Daca iti doresti cariera in contabilitate si consultanta, te rugam sa verifici descrierile celor doua joburi, contabil junior sau economist si daca vrei sa ne cunoastem, trimite CV complet pe adresa cariere@alcont.ro, specificand la „subiect” jobul pentru care aplici.
!!! Posesorii CV-urilor selectate vor fi contactati in 24-48 de ore de la transmitere.!!!!

 

CONTABIL JUNIOR – descriere job:
– prelucrare baze de date contabile si intocmire situatii contabile;
– intocmire si depunere declaratii fiscale [la administratii financiare si/sau prin internet];
– elaborare diverse situatii financiare, evidente;
– deplasari la clienti [predare / preluare documente, intocmire evidente primare];

CONTABIL JUNIOR – cerinte:
– persoana motivata, dornica sa-si dezvolte cariera in domeniul contabilitatii;
– seriozitate, responsabilitate;
– cunostinte PC [word, excel, soft de gestiune];
– experienta minima;
– lucru in echipa;
– minimum studii medii [economice-avantaj].

 

 

ECONOMIST – descriere job:
– evidenta contabila pana la nivel de balanta/bilant;
– urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate de societatile client, in conformitate cu reglemantarile in vigoare si regulile interne;
– verificarea modului de gestionare si arhivare a documentelor operate;
– comunicare cu clientii;
– colectare completa si in termen a documentelor contabile, de la clienti, in vederea prelucrarii acestora;
– verificarea si gestionarea depunerii in termen a tuturor raportarilor catre institutiile statului;
– respectarea politicii societatii cu privire la inregistrarile contabile, raportarile fiscale si raportarile catre management;
– alte responsabilitati prevazute in fisa postului.

ECONOMIST – cerinte:
– studii superioare economice absolvite;
– dinamism, seriozitate, eficienta;
– cunostinte solide teoretice si practice de contabilitate si fiscalitate;
– capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita;
– preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor functie de schimbarile in domeniu;
– abilitati manageriale – avantaj.